söndag 5 februari 2012

Badrummet är klart!!!

För sisådär ett år sedan så la jag och ungarna huvudet på sne och tittade på vår älskade make/pappa med bedjande hundvalpsögon och sa: "Kaaaaaan vi inte, snäääääääääääälla snäääääääääääälla köpa ett badkar"?

Hmmmm...ja, både jag och barnen är nog allt lite bortskämda - för jösses vad Micke har kämpat med detta eländes-helvetes-jävla badrum...
Men som alltid efter timmar av svett och slit så konstaterar han nöjt:
Att det var värt besväret...

Micke, har jag sagt att jag älskar dig idag?





MARS 2011









FEBRUARI 2012



Men toaprojektet gav visst mersmak för nu vill Micke ge sig på lilla toaletten där nere också. Bums meddetsamma. Tro det eller ej, men jag lovar och svär att varken jag eller barnen inte yppat ett ord om denna toalett...
Så alla ni som inte tror det: min man ÄR både självgående, handligskraftig, beslutsfattande & initiativtagande.

Med min inblandning blir små projekt alltid stora projekt.
Undras om det är just denna sida hos mig som Micke älskar mest...?

1 kommentar:

  1. Så fint det ser ut, men far och jag får väl snart styra kosan tii Blekinge så vi får se det på riktigt. Känns som en evighet vi var hos er!
    Kram

    SvaraRadera