söndag 25 mars 2012

Vi tycker inte alltid lika - Micke och jag.

T.e.x har vi helt olika uppfattningar vårt vitrinskåp i TV:rummet.
Usch och fy. Fult, nyproducerat och själslöst tycker jag.
Praktiskt och inte alls så tokigt tycker Micke.

Jag vill byta ut. Märk väl, BYTA ut - inte köpa nytt.
Jag vill ha ett slitet & nött gammalt skåp - som har varit med ett tag. Gärna lite snett och vindt...

...och Voilà - plötsligt händer det!
Vitrinskåpet sålde jag för en tusing på Blocket & skönheten nedan kostade 1100 riksdaler hos Rödeby Antikt.

Efter mycket gnäll och gnöl erkände Micke till slut att att skåpet faktiskt var rätt fint - men det satt lååååååååångt inne...

Tack finaste Micke, du e´snäll du.

1 kommentar:

  1. Oj,vad du ändrar och har dej! Men det har säkert blivit jättefint,det blir det alltid när du köper något nytt ( gammalt ). Ser fram emot att snart komma till er,det känns som en evighet vi var där. Kram!

    SvaraRadera