lördag 14 april 2012

Så har man överlevt ännu ett barnkalas....


...det var ett gäng härliga ungar som var här idag, men jösses i himmelen så påfrestande det är med barnkalas!!!
Jag kan inte slappna av en sekund. Allvar - vad är det för fel på mig? Jag är på helspänn precis hela tiden och njuter tyvärr inte alls av allt ståhej. Fast Micke tyckte jag skötte mig riktigt bra när jag fick barnen att skratta & dansa rock´n roll i köket...


Summa summarum blev det ett lyckat kalas trots att allt inte hanns med. Helt plötsligt ringde föräldrarna på dörrklockan och ville hämta sin barn. Fyra inplanerade lekar hann aldrig lekas och glasstårtorna kom aldrig ut ur frysen....

Kommer jag någosin lära mig att leva efter devisen good enough...
Jag vill så gärna men fasen vad svårt det är...

Om någon undrar: Nej - alla godispåsar på bilden är inte bara till Minglas kalas - den högen ska även räcka till Elliots kalas imorgon.
Som ni förstår är detta en mycket efterlängtad lattjo lajban helg...

1 kommentar:

  1. Ja, jisses, tror du att din gamla mor och far har det lättare? Smilla-innebandy i Lund, Alice-friidrott i Helsingborg, Sophia- Vedby kyrka,(en grupp som skulle bli transformerade) PHU!!!

    SvaraRadera