söndag 8 maj 2011

Bättre sent än aldrig...

...här kommer några bilder från gårdagens kalas och brännbollsfest i Brunnsparken. Kolla Mingla, hon är så cool...
Victor har sovit här i natt och i dag har Mingla lekt med Tuva.
Själv har jag varit grymt effektiv i trädgården. Så härlig känsla när gräset är klippt. Jag kan inte annat än att vara nöjd med dagens insats ;)
I kväll har jag och Åsa varit på klädparty hos Monica, Linus mamma. Mingla-Pingla lekte med Maja och Elliot lekte med Linus. Väl hemkommen utspelades stor dramatik. Mer om det imorgon...

2 kommentarer:

  1. hej elliotten totten o Minngla Pingla
    tanker pa er har nere Dubrovnik.
    ses pa fredag o pa lordag ska vi ju ga pa
    transformation eller va de nu hette
    manga kramar fra Mormor o Morfar

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga bilder.
    Vem är snyggingen i solglasögonen?
    Henne vill jag krama när jag kommer hem.
    Jag vill krama dig också Elliot, kanske en brottningsmatch.....
    Elliot - du får skriva och berätta hur det gick på brännbollsmatchen.
    Vem vann? Fick du till några bra slag? Brände du någon?

    Jag tycker att du är otroligt duktig älskling som orkar hålla på så
    Med trädgården mitt i allt ihopa. Du ska veta att jag är stolt över dig.
    Nu måste jag sluta.....
    Jag kommer att fortsätta att skriva om någon timme igen.
    Kram pappa

    SvaraRadera