söndag 22 maj 2011

Blixt & dunder

...det mullrar & blixtrar - så mitt inlägg denna afton blir kort.
Elliot har lekt med Malin hela dagen! Pokémonlekar såklart. Mingla har varit på Linneas discoparty i Sörbygården. Då passade jag på att åka till Blekingeplantan och köpa jordgubbar, roccola sallad, morrötter, salladslök, tomatplanta, sättpotatis och rabarber. Mingla hjälpte mig att få ner alla grödor i pallkragarna. Elliot var föga intresserad av att hjälpa till. När jag frågade om han ville hjälpa mig svarade han: Måste jag?
Vad månde bliva av denne pojk? Tur att hans hjärta är så genomasnällt.

1 kommentar:

  1. Han kommer att bli lika redig som sin mor. Vi måste bara ge honom lite tid.
    Om Mingla är så ordningsam och ordentlig redan nu undrar jag hur hon kommer att bli när hon blir stor. Jag tror inte att vi behöver oroa oss älskling.

    Elliot - kan du inte skriva lite och berätta hur det går i skolan. Mamma har lite bilder i datorn som handlar om mig och mitt jobb. Be henne att du får läsa det.
    Kram pappa

    SvaraRadera