måndag 23 maj 2011

Köttfärssås, grodynglar, tårar & Skape

Idag hämtade Åsa båda barnen som fick följa med Elias & Maya hem och leka. När jag kom för att hämta dem blev jag bjuden på kvällsmat. Spagetti och köttfärssås - man tackar. När vi var mätta och belåtna åkte vi till Brunnsparken för att hämta nytt vatten till grodynglarna - men vattnet var så brunt att vi fick lov att hämta vatten i ån i stället.
Elliot har varit så lessen så lessen ikväll och saknat pappa massor! Han HATAR pappas jobb. Tur att Mingla hade somnat när Elliot bröt ihop. Tårar har nämligen en tendens att smittas från det ena barnet till det andra. Elliot ville så gärna Skypa med pappa och gissa om jag blev förvånad över mig själv när jag faktiskt LYCKADES få igång ljudet!
Efter lite Skypande blev det mycket bättre och det var en glad Elliot som gick och la sig denna kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar