måndag 2 maj 2011

Inte bästa dagen i mitt liv

Jag bjuder på en bild som visar hur det ser ut på hallbyrån just nu. Denna bild får symbolisera hur stökigt och rörigt jag har i hela nedervåningen men framförallt kaoset i mitt huvud. Jag ligger i konstant efterläge. Funderar på att ta en semesterdag denna veckan och ordna upp mitt inre och yttre kaos. Tur att man har världens bästa jobb som tillåter och beviljar semester med extremt kort varsel.
Lilla Mingla är uppriktigt uppgiven på bilden nedan. Ett ögonblickskort...precis innan jag fotade uttryckte hon ledsamt att jag aldrig frågar henne om vi ska hitta på nåt kul. Efter en sån kommentar känner man sig inte som världens bästa mamma. Jag lovade att vi skulle spela Hello Kitty tillsammans imorgon. Imorgon är en ny dag. Nya möjligheter & mera smutstvätt.

1 kommentar:

  1. Du får aldrig glömma att jag tycker att du är världens bästa mamma och hustru.
    Alskar dig.
    M

    SvaraRadera